Łódzka spółka wprowadziła swoje produkty na platformę internetową T-mall. To największa w Azji platforma handlu detalicznego dla klientów indywidualnych i piąta najczęściej odwiedzana strona internetowa na świecie.
Dzięki temu biotechnologiczne produkty Pharmeny trafią na rynki chińskie (Chińska Republika Ludowa, Tajwan, Hongkong, Makao).
– Wprowadzenie do sprzedaży przez dystrybutora chińskiego na platformie internetowej T-mall może mieć w ciągu kilku najbliższych lat istotny wpływ na zwiększenie sprzedaży produktów spółki w Azji – podała spółka w komunikacie.
Jak podaje zarząd Pharmeny współpraca z dystrybutorem chińskim ma na celu dalszą ekspansję na nowe rynki zbytu poza granice kraju, co stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji produktów – podała spółka w komunikacie.
PHARMENA SA – to notowana na warszawskiej giełdzie spółka biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA.
Strategia spółki koncentruje się na trzech obszarach działalności. Firma przede wszystkim zajmuje się prowadzenia badań klinicznych nad innowacyjnymi lekami doustnym w celu komercjalizacji tego leku. Poza tym produkuje innowacyjne dermokosmetyki oraz prowadzi sprzedaż suplementów diety zawierających 1-MNA.
Jak opisuje firma, opierając się na wynikach badań przedklinicznych i wczesnych klinicznych, potencjalne wskazania terapeutyczne dla doustnych terapii systemowych 1-MNA obejmują m.in: dyslipidemię, miażdżycę, zawały serca, leczenie zaburzeń gastrycznych, choroby zapalne (takie jak niealkoholowe stłuszczeniowe zapalenie wątroby) oraz tętnicze nadciśnienie płucne.